قوانین و مقررات

قوانین سایت سیپی شاپ

قبل از خرید لطفا توافق نامه را با دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید از سایت سیپی شاپ کرده.

1 . لطفا دقت کنید هنگام ورود اطلاعات اکانت و قبل از خرید یکبار اطلاعات وارد شده را بر روی موبایل یا سیستم خود چک کنید و صحت درست بودن آن مطمئن شوید . در صورت ورود اطلاعات اشتباه شما  و شارژ اشتباه اکانت مسئولیتی به عهده ما نمیباشد .
2 . حتماً شماره تلفنی را که در هنگام تکمیل فرم سفارش وارد کرده درست و در دسترس شما باشد تا در زمان نیاز بتوانیم با شما تماس بگیریم .
3 . بعد از خرید و ثبت سفارش از سایت سیپی شاپ تا زمان تکمیل سفارش شما  وارد بازی نشوید .
4 . در صورت لغو  سفارش به هر دلیلی برای استرداد وجه، مبلغ 35 درصد به عنوان کارمزد خدمات از مبلغ کل سفارش کسر خواهد شد و طی مدت 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد .
5 . اطلاعات شما کاربران بعد از تکمیل سفارش شما ار سایت حذف میگردد.
6 . در صورت ورود اطلاعات اشتباه در زمان خرید سفارش شما با تأخیر انجام می شود .

7. در صورت احراز هویت نکردن سفارش به هر دلیلی ، به دلیل مسائل امنیتی مبلغ تا زمانی که احراز هویت تکمیل نشود, عودت داده نمی شود و بعد از احراز هویت مبلغ 35 درصد به عنوان کارمزد خدمات از مبلغ کل سفارش کسر خواهد شد و طی مدت 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد .

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سیپی شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سیپی شاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سیپی شاپ اقدام کند. همچنین از آنجا که سیپی شاپ یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سیپی شاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سیپی شاپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سیپی شاپ ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی cpshop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت سیپی شاپ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از cpshop.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون پیام رسان های غیر رسمی و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– سیپی شاپ برای رفاه حال مشتریان خود هفت روز هفته 24 ساعت در حال انجام سفارشات مشتریان خود بوده و رضایت مشتری خود را اولویت اول خود قرار داده است .

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سیپی شاپ به وسیله ارسال کد رهگیری سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. سیپی شاپ همواره در  تکمیل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سیپی شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سیپی شاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی پک یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– سیپی شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سیپی شاپ محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سیپی شاپ ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سیپی شاپ محفوظ است. سیپی شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سیپی شاپ می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سیپی شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– برای سفارشات بالای 500 هزار تومان , طبق قانون پلیس فتا نیازمند احراز هویت می باشد . در صورتی که احراز هویت توسط مشتری انجام نشود , مبلغ 35 درصد کسر و مابقی توسط درگاه پرداخت به همان حساب پرداختی مشتری استرداد خواهد شد.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که سیپی شاپ هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

🟠سفارشات پک های ویژه حتی ممکن است 3 روز هم طول بکشد و مشتری حق اعتراضی ندارد.

🔴سفارشات پک های زمانبر حتی ممکن است 7 روز هم طول بکشد و مشتری حق اعتراضی ندارد.

🟠محصولات زمانبر و ویژه غیر رسمی میباشند و سیپی شاپ هیچ تضمینی بابت روش پرداخت محصول نمیکند و مسئولیت مشکلات احتمالی برای اکانت شما، بر عهده خوتان میباشد.

🔴 با توجه به اینک پک های ویژه و زمانبر توسط صرافان خارجی واریز میگردد , در صورت افزایش قیمت بعد ثبت سفارش هم این افزایش قیمت مشمول خریدار خواهد شد و سیپی شاپ هیچ گونه مسئولیتی را در این پک ها بر عهده نمیگیرد.

🟠سفارشات زماندار و ویژه ای که ایمیل و یا پسورد غلط را ارسال کنند، هرزمان که دوباره برای صراف ارسال شود باید به قیمت روز هزینه را پرداخت کنند.

باتشکر از حضور گرمتان در جمع سیپی شاپ