شرایط استفاده
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– سیپی شاپ برای رفاه حال مشتریان خود هفت روز هفته 24 ساعت در حال انجام سفارشات مشتریان خود بوده و رضایت مشتری خود را اولویت اول خود قرار داده است .
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت سیپی شاپ به وسیله ارسال کد رهگیری سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار میگیرند. سیپی شاپ همواره در تکمیل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سیپی شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سیپی شاپ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی پک یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– سیپی شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سیپی شاپ محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سیپی شاپ ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سیپی شاپ محفوظ است. سیپی شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت سیپی شاپ میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سیپی شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که سیپی شاپ هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
سفارشات زمانبر حتی ممکن است 5 روز هم طول بکشد و مشتری حق اعتراضی ندارد.
محصولات زمانبر غیر رسمی میباشند و سیپی شاپ هیچ تضمینی بابت روش پرداخت محصول نمیکند و مسئولیت مشکلات احتمالی برای اکانت شما، بر عهده خوتان میباشد.
سفارشات زمانداری که ایمیل پسورد غلط را ارسال کنند، هرزمان که دوباره برای صراف ارسال شود باید به قیمت روز هزینه را پرداخت کنند.
باتشکر از حضور گرمتان در جمع سیپی شاپ